פרטים ראשוניים
ל-E-אקטרוס סוללות חדשות, LFP (ליתיום-יון-פוספט), ולפי מרצדס יתרונן הגדול הוא באורך חיים גדול במיוחד. הדגם החדש יכול לנוע בטעינה אחת עד ל-500 ק"מ, וניתן לטעון אותו מ-20% ל-80% תוך 30 דקות. המשמעות היא כי באירופה, בה הנהג חייב בהפסקה של 45 דקות לאחר 4.5 שעות נהיגה, ניתן יהיה לטעון את המשאית לטווח ארוך נוסף בפרק זמן הקצר ממשך ההפסקה.
מרצדס-דיימלר מציינת כי הטעינה לרכב כבד תקבל תגבור משמעותי עם הקמתו של מערך טעינה ייעודי הנקרא MCS (ר"ת של Megawatt Charging System). מערך זה הוא פרי שיתוף פעולה בינה לבין וולוו ולבין תאגיד טראטון של קבוצת פולקסווגן הכולל את מאן ואת סקניה.